top of page

החודש העסקי הכי קשה שלי ואיך הוא קשור להתפתחות רוחנית

חודש ספטמבר של לפני שנה היה אחד החודשים הכי קשים שלי עסקית. בניתוח לאחור עם מירן, המנכ"לית של החברה המדהימה שמחזיקה לי את העסק, קראנו לו ספטמבר השחור. כשעברנו על המספרים מירן אמרה לי: יאללה תתקדמי, עוד חודש.

אבל אני לא הייתי מסוגלת. כאב לי בכל הגוף והייתי בתחושה של שבר ואובדן מטורפים.

איך נפלתי. הסיבה היתה מהלך עסקי שעשיתי, שאז היה עצום מבחינתי הן בהשקעה הכספית, והן בהשקעת האנרגיה, ופשוט התרסק לי בפרצוף. בחודש ספטמבר יצאתי במהלך שהיה בערך הדבר הכי כושל שעשיתי בחיי!! זה כאב בכיס, זה כאב באגו, זה כאב בשריר האמונה. זאת היתה נפילה מגובה, בלי מצנח.

מה שכן, הייתי כבר הרבה שנים מאוד מחוברת לספירלת ההתפתחות שלי. ידעתי טוב מאוד מה השיעור הרוחני שלי שמגולם שם. הוא כאב לי בטירוף אבל ידעתי לזהות אותו, וידעתי בדיוק מה אני צריכה לעשות כדי להשלים אותו באותה העת.

תראו, לא הייתי גאון גדול, אבל הכרתי טוב מאוד את ספירלת ההתפתחות שלי ובתור מתרגלת ותיקה הייתי צריכה להיות עיוורת כדי לא לראות מה השיעור שמגיע אליי כאן (שוב). הוא בלט כמו שלט ניאון באמצע איילון. ועבדתי איתו כמו שאני יודעת לעבוד עם שיעורים רוחניים, והמשכתי הלאה בחיי. . שנה קדימה. ספטמבר 2021. . יענו: עכשיו. ברגעים בהם נכתבות המילים הללו. . חודש עסקי לא פשוט. קורונה משפחתית עם אדוות ממושכות משהו, ימי חופש לילדודים מפה ועד טימבקטו, הוצאות בשפע, שוב הוצאה עסקית גדולה שלקחתי על עצמי עם סימן שאלה ענק של הוכחה מתנוסס מעליה. והנה בימים האחרונים הרגשתי את הלחץ עולה, את הדאגות, את אותם הרגשות שחשתי לפני שנה- איך שוב טעיתי, איך שגיתי, איך בחרתי לא נכון, איך שוב תכננתי לא נכון, איך נפלתי . בתור עזרה ראשונה, השתמשתי בכמה מתמירים (מתמירים = כלים יישומיים יומיומיים וקלים להתמודדות כשהשיעור הרוחני שלנו דופק בדלת או יותר נכון מתנגש לנו בפרצוף).

וכשקצת נרגעתי, פתחתי מה שנקרא, נקודת מבט ספירלית. זה אומר שהסתכלתי על השיעור, אותו שיעור רוחני שאני כבר מכירה והתמודדתי איתו, והשוויתי אותו לפעמים הקודמות שבהן הוא פגש אותי. כתלמידות של ספירלת ההתפתחות אנחנו תמיד נחפש את ההתפתחות בספירלה - איפה הוא היה יותר קל, איפה הוא היה יותר חומל? איפה היום בהשוואה לאז אני הייתי יותר טובה לעצמי? איפה אני עומדת היום ביחס לאותו שיעור רוחני בדיוק שכבר פגשתי מלא פעמים לעומת איפה שהייתי בשנה שעברה? בספטמבר השחור? וכששאלתי את השאלות האלה, התמונה נראתה אחרת לגמרי. כשאנחנו מכירות את ספירלת ההתפתחות שלנו, אנחנו מפסיקות לראות שידורים חוזרים בלופים, אלא רואות התקדמויות ענק וגם קצת מעריצות את עצמנו עליהן. ומתוך כך, במקום להתרסק ולצלול, אנחנו מתרוממות. כן, גם מהדברים הלא פשוטים. לא מתוך בריחה מהכאב, להיפך. אנחנו לומדות לעבוד איתו ולעבור דרכו. ככה עובדים עם שיעורים רוחניים. הפוסט הזה מוקדש באהבה רבה ובהערכה לכל מי שחוותה שיעור חוזר / שידור חוזר מתסכל לאחרונה. אם אתן מכירות את השיעור הרוחני שלכן וגם אם לא. שאלו את עצמכן, במה כן התקדמתי מאז? פנימית או חיצונית, במה כן גדלתי, במה כן עכשיו זה יותר קל ויותר טוב מבעבר? בדקו באיזה אופן עליתן בספירלה. וכמובן, מי שרוצה ללכת איתי ועם המלוות שלי דרך בספירלת ההתפתחות האישית שלה, יש עוד מקומות אחרונים לתהליך הקרוב, מידע כאן בקישור.

174 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

מפת הדרכים לשיקום רגשי רוחני

היי אהובות, המתנתי זמן רב עד שיהיה לי משהו בעל ערך לכתוב לכן. מייל עומק משמעותי כזה, כמו בחיים שלפני. שמתי לב, שכל הכלים הוותיקים שלנו, נדרשים לבחינה מחדש, ואל לנו לגשת אליהם אוטומטית: האם הם עדיין רל

כולם חשבו שזה היה אומץ, אבל הם לא הבינו כלום

היי אהובות, הפוסט הזה ידבר קצת על בדידות, קצת על קונספטים, קצת על פתיחת אפשרויות, ובסופו מחכה לכן הזדמנות שהיא מתנה ענקית ממני אליכן - הקורס המלא של תודעה מאפשרת אונליין - שיש בו את כל הטכניקות הכי חז

איך השתחררתי מאשליית הגודל והצורה

היי אהובות, היום אני רוצה לספר לכן על חוויה מאוד עוצמתית שחוויתי סביב מפגש שהעברתי השבוע, של פירוק אשליית הגודל והצורה שכולנו סובלות ממנה כל הזמן. הפעם משהו בה היה כל כך מזוקק, ואני כל כך שמחה לשתף את

bottom of page